۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

در ابتدا طی جلسه ای در دفتر ریاست دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به گروه ارزیاب، در مورد وضعیت کنونی آموزش و ارتقا آن در بالین توضیحاتی ارائه شد.

 دکتر علی کمالی معاون آموزشی دانشگاه در جلسه ارزیابی گروه ارزیاب در دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت فضاهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان در مقایسه با امکانات قبل وضعیت مناسبی دارد که افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگ درمانی و بهداشتی در سفر اخیر وزیر بهداشت به جنوب کرمان از جمله این دستاوردها در حوزه دانشگاه است.

وی تصریح کرد: راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و تربیت دانشجویان پزشکی بومی گام مهمی در زمینه ارتقای خدمات سلامت در منطقه است که قبولی فارغ التحصیلان دانشگاه در تخصص های مختلف نشان دهنده تلاش دانشجویان و وضعیت آموزشی مناسب این دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: جمعیت بالای تحت پوشش دانشگاه بار بزرگی بر دوش همکاران دارد اما با این وجود از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم منطقه کوتاهی​ نمیشود.

گروه ارزیاب با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) از مرکز بازدید کرده و جلساتی با اعضای هیأت علمی و فراگیران به طور مجزا برگزار کردند.

پس از بازدید از مرکز و بررسی مستندات طی جلسه ای در دفتر رئیس دانشگاه به جمع بندی  وضعیت موجود پرداخته شد.

1398/05/15

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • واتس آپ