۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

 

 

اولین تجربه برگزاری جلسه گزارش صبحگاهی گروه های آموزشی جراحی دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و جیرفت ۹ مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،
این جلسه با هماهنگی گروه های آموزشی جراحی دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و جیرفت برنامه ریزی و از ساعت ۷:۱۵ تا ۸:۱۵ بامداد به صورت حضوری در کرمان اجرا و به صورت آنلاین در جیرفت برای شرکت کنندگان حاضر در جلسه گزارش صبحگاهی بیمارستان امام خمینی برگزار شد.
در این جلسه ۵۰ نفر از اعضای هیات علمی گروه جراحی کرمان و دستیاران و کارآموزان و کارورزان گروه در سالن کنفرانس گروه جراحی مرکز آموزشی درمانی افضلی پور حضور داشتند.
۱۱۰ نفر از اعضای هیأت علمی، کارآموزان و کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور در سالن ابن سینای بیمارستان امام خمینی مشاهده گر این جلسه بودند.
مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه و مسئول بسته توسعه آموزش مجازی در کلان منطقه ۸ آمایشی گفت: در راستای اجرای اهداف مختلف آموزشی و بهره مندی از امکانات آموزش های راه دور، میان دانشگاه های کلان منطقه، تاکنون اقدامات زیادی انجام شده و تجربه اجرای ویدئو کنفرانس های آموزشی در کلان منطقه و سایر دانشگاه های داخل و خارج از کشور، بارها تکرار شده است.
دکتر افشین صرافی نژاد افزود: امیدواریم با استقبال متخصصان و اعضای گروه های مختلف آموزشی امکان تداوم و تکرار این قبیل جلسات با اهداف ویژه آموزشی و با کیفیت مطلوب برای تبادل اطلاعات علمی با کمترین صرف وقت و هزینه فراهم گردد.
وی ادامه داد: در این جلسه پزشکان حاضر در کرمان به معرفی بیماران به زبان انگلیسی پرداختند و در مورد روند درمانی بیماران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و همزمان شرکت کنندگان جلسه در جیرفت امکان مشاهده و تعامل با کرمان را داشتند.

 

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • واتس آپ